상세 컨텐츠

본문 제목

Steelheart - she's gone (가사 해석 번역 뮤비)

POP

by <정보저장소> 2020. 6. 26. 16:15

본문

 

She's gone.  out of my life
그녀가 제 삶에서부터 떠나갔네요


I was wrong, I'm to blame
다 내 잘못입니다. 비난받아 마땅한 사람은 바로 저입니다.


I was so untrue
제가 진실되질 못했습니다.


I can't live without her love
그녀의 사랑없이는 전 살 수가 없어요.


In my life there's just an empty space
내 인생에 빈 자리가 생겨 버렸죠.


All my dreams are lost, I, m wasting away
나의 꿈들은 모두 다 사라지고,난 소모돼 가고 있어요.


Oh forgive me girl
오! 절 용서해 줘요.



Lady won't you save me my heart belongs to you
제발 날 살려주세요.나의 심장은 당신에게 향해 있습니다.


Lady can you forgive me for all I've done to you
절 용서해 줄 수 있나요? 그대에게 행한 잘못 전부를요.


Lady Oh Lady
그대여 오....


She's gone, out of my life
그녀가 제 삶에서부터 떠나갔네요.


Oh she's gone

오 그녀가 갔네요


I find it so hard to go on
이대로 삶을 지속하기는 힘듭니다.


I really miss that girl my love
당신 내사랑. 너무도 그립습니다.


Come back into my arms 

제 품으로 다시 되돌아와주세요.


I'm so alone
난 정말 외로워요


I'm begging you I'm down on my knees
지금 이렇게 무릎 꿇고 당신께 애원하고 있잖아요. 


Oh forgive me girl

절 제발 용서해줘요.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ICJs1CxCRt0

 

관련글 더보기

댓글 영역